diumenge, 17 de febrer del 2008

Cutxurrumbai

Després d'una setmana pensant un nom pel meu nou bloc, ja el tinc, i m'agrada!!

Per què aquest nom??

Doncs ahir, vam anar a l'slavia a sopar i al concertillo, i tocava ai, ai, ai. un grupet de rumba que s'ha reajuntat i que val la pena. Al concert vaig disfrutar molt (tot i estar cansadota..), i em vaig comprar el cd de les seues millors cançons.

Avui, mirant les cançons que hi havia, les que havia escoltat, les que no, les que si però que no sabia el nom, etc. m'he trobat amb el nom d'una cançó que m'ha agradat: Cutxurrumbai!

Us posaria la lletra però es que no l'he trobada, quan tinga una estoneta ja em dedicaré a escriure-la.

1 comentari:

David ha dit...

De la Línia a Cap de Creus,
Passejant vora la platja,
Hem trobat a tanta gent
Animant les nits de farra.
Mira la rumba vora la platja.
Balla la rumba vora del mar.

Perquè la rumba viu
A la vora del mar.
Perquè la rumba ve de l’havanera
I del gitano català.
Perquè la rumba beu;
Cubata I rom cremat.
Perquè la rumba, rumba,
Ve en barca,
De les illes d’ultramar.

Cutxurrumbai,....

Passejant tota la nit
Amb ganes d’enamorar-te,
Desgranant ritme calent
Per poder veure com balles.
Mira la rumba vora la platja.
Balla la rumba vora del mar.